Här kan du svara på vanliga frågor som man kan ha som potentiell kund. Detta för att kunna ge din kund information snabbt och enkelt i butiken samt att minska ärenden för din kundtjänst.
Förslag på frågor som kan besvaras:
Du kan betala säkert i butiken med kort, faktura, ApplePay, Klarna eller Swish.
Vår vanliga leveranstid är mellan 3 - 5 arbetsdagar. OBS! Beställningar som har lagts under helgen skickas tidigast på måndagen veckan efter.
När din order väl är lagd går det tyvärr inte att ändra produkter eller antal. Om du vill lägga till något behöver du göra en ny beställning. Vill du ta bort en produkt, kontakta oss så snart som möjligt på [din e-post] – om ordern ännu inte har skickats kan vi försöka hjälpa dig.
Så snart din order skickas får du ett mejl med en spårningslänk. Där kan du följa ditt paket under hela leveransen. Om du inte hittar mejlet, kontrollera gärna din skräppost. Har du frågor eller saknar information om din leverans är du alltid välkommen att kontakta oss på [din e-post].
Ja, vi erbjuder leverans till vissa länder utanför Sverige. Fraktkostnad och leveranstid varierar beroende på land. Kontakta oss gärna på [din e-post] för mer information.